Supplychain champions
Dankzij ons uitgebreide netwerk en geavanceerde supplychain management, zijn we een onmisbare schakel in elke keten. Als verzendservice verleggen we al 220 jaar grenzen en ook digitaal vinden we moeiteloos onze weg. Zo vinden we een passend antwoord voor elke uitdaging: snel, veilig en traceerbaar. Elke stap van het verzendtraject.
Elke dag uitblinken
In ons netwerk draait alles om vertrouwen. Daarom staat presteren altijd op de eerste plaats. Terwijl u schakelt met uw persoonlijke accountmanager, zorgt ons Operations team dat ons netwerk elke dag optimaal functioneert. Zijn er verbeterpunten? Dan houden we die continu in de gaten met onze reportingsystemen. Bovendien staat ons DHL supportteam klaar om eventuele issues snel op te lossen.
Voorop in veiligheid
Als het op veiligheid aankomt, laten we niets aan het toeval over. Onze magazijnen en digitale processen zijn uitstekend beveiligd. Daarnaast werken onze security officers samen met regionale politiediensten en zijn onze chauffeurs intensief getraind. We werken bijvoorbeeld met vaste protocollen en verplichte scanmomenten. Maar denk ook aan een verzoek om een handtekening of legitimatie bij ontvangst.
Return & recall
Ons retourproces is perfect afgestemd op de hightech-sector. Blijken de draadloze speakers na levering defect of voldoet de smartwatch niet aan alle technische eisen? Dan kunt u met Return & Recall oproepen om het foutieve product te retourneren. Via onze DHL ServicePoints sturen uw klanten zendingen snel en eenvoudig terug.
Blijven verbeteren
We willen natuurlijk graag uw eerste keus zijn én blijven. Daarom bekijken we op basis van onze First Choice-methodiek constant hoe we onze samenwerking kunnen optimaliseren. Bijvoorbeeld welke verpakkingen u het beste kunt kiezen om schade te voorkomen. Het motto: ‘Everybody. Everyday. Everywhere. A little bit better.’
Europa aan uw voeten
Met meer dan 100.000 DHL ServicePoints en lockers in heel Europa vinden consumenten altijd een DHL punt in de buurt. Halen ze hun pakket op in een DHL ServicePoint, dan vragen we bij ontvangst altijd om een geldig legitimatiebewijs en een handtekening. Zo weet u zeker dat uw pakketten in de juiste handen terechtkomen.
Extra zeker verzenden
Geen risico nemen met waardevolle hightech-zendingen? Naast de standaard aansprakelijkheid van DHL eCommerce, kunt u pakketten extra verzekeren voor de waarde van de inhoud. Voor nog meer gemoedsrust. Bespreek de mogelijkheiden met uw accountmanager.
My DHL Portal
Dit is de toekomst van verzenden
Maak kennis met My DHL Portal, onze hypermoderne alles-in-één online verzendoplossing. Betrouwbaar, snel en gebruiksvriendelijk: in een paar kliks regelt u elke verzending. In 2017 wonnen we al een Lovie Award, de Europese Oscar voor het beste werk op het web. En de app wordt alleen maar beter. Op basis van klantfeedback maken we ‘m steeds slimmer.