Zo maken we het verschil voor uw klant
Elke stap een sprong vooruit
Een succesvolle 'customer journey' begint in uw webshop. Hier krijgt uw klant onze afleveropties al geserveerd. Het logistieke proces dat volgt, is volledig afgestemd op de beleving van uw klanten. Gaat er toch iets mis? Dan staat ons support team paraat. Topservice dus, van uw website tot aan de deurbel.
Handige afleveropties
Consumenten willen hun bestelling ontvangen waar en wanneer het hen past. Anders laten ze hun volle winkelmandje zo achter in uw webwinkel. Met gratis tools biedt u uw klanten handige afleveropties. Zo rekent u af met afhakers. Gevolg: een hogere conversie én klanttevredenheid.
Grenzeloze e-commerce
Denkt u graag groter dan België? Met een eigen Europees logistiek netwerk en meer dan 100.000 DHL ServicePoints biedt DHL eCommerce uw onderneming onbegrensde mogelijkheden over het hele continent. Overal met dezelfde kwalitatieve service, handige afleveropties en eenvoudige retourservice.
Verweven met het web
Onze services integreert u eenvoudig in uw webshop. Onze gratis plug-ins zijn zo geïnstalleerd. Ligt het genuanceerder? Geen zorgen, we bieden ook maatwerkoplossingen.
Retour is omzet
E-shoppers besteden meer als ze gemakkelijk kunnen retour sturen. In ons Europese retourproces draait alles om eenvoud en gemak. Zo legt u de rode loper uit voor uw klanten.
Continue communicatie
Uw klanten staan natuurlijk te trappelen om hun bestelling in ontvangst te nemen. We houden hen op de hoogte met heldere e-mails en/of sms’jes. En via track & trace volgen ze hun pakket zelf op de voet.
DHL ServicePoints
Altijd in de buurt
Sommige klanten vinden het handiger om hun pakje zelf op te pikken in een afhaalpunt. Met zo’n 6.800 DHL ServicePoints in de Benelux en meer dan 100.000 in heel Europa zijn we altijd bij uw klanten in de buurt Onze DHL punten hebben ruime openingsuren en zijn vaak ook ’s avonds en in het weekend geopend. Onbemande pakketautomaten zijn zelfs 24/7 bereikbaar.