Kijken, klikken én kopen
Uw webshop trekt veel bezoekers, maar hoe gaan die over van klikken tot kopen? DHL eCommerce weet raad. Onze handige afleveropties trekken uw klanten over de digitale drempel. Door een snelle en betrouwbare levering te bieden en hen te laten kiezen waar en wanneer ze hun bestelling willen ontvangen, geeft u klanten het laatste zetje om de digitale portemonnee open te trekken.
Afleveropties
Dit zijn onze handige afleveropties
Werkt u met DHL eCommerce? Dan krijgt u allerlei tools in handen om afleveropties en extra services – zoals levering op zaterdag of in een DHL ServicePoint – aan te bieden aan uw online klanten.
Levering aan huis
Uw klant kan kiezen om zijn bestelling thuis te ontvangen. Staan we voor een gesloten deur, dan kan hij zelf nog een tweede aanbieding inplannen.
DHL ServicePoints
Is uw klant weinig thuis, dan kan hij zijn bestelling ophalen bij een DHL ServicePoint. Er zijn er ruim 6.800 in de Benelux en meer dan 100.000 in Europa.
DHL Lockers
In een aantal landen, zoals Nederland en Duitsland, kunnen klanten hun pakket ook afhalen in een pakketautomaat. De meeste zijn 24/7 beschikbaar.
Zaterdaglevering
Ook op zaterdag levert DHL eCommerce pakketten aan particulieren. Handig als uw klanten doordeweeks aan het werk zijn.
Avondlevering
Pakketten naar Nederland kunt u ook ‘s avonds tussen 18.00 en 21.30 uur laten leveren. Ideaal als uw klanten overdag van huis zijn.
Niet bij buren
In Nederland proberen we altijd bij de buren te leveren indien de klant niet thuis is. Wilt u of de klant dit liever niet? Dan vinkt u dat gewoon aan.
Onze afleveropties integreren
Plug-in en play
De DHL eCommerce services aanbieden in uw webshop is eenvoudiger dan u denkt. Zeker als u WooCommerce of Magento gebruikt. Dan zijn onze standaard plug-ins namelijk in geen tijd geïnstalleerd. Heeft u een ander systeem? Dan helpen we u graag aan een oplossing op maat via onze API. Benieuwd hoe u onze diensten zo snel mogelijk integreert?