Unieke retouropties
Vergroot de kans op herhaalaankopen
DHL eCommerce biedt uitgebreide retouropties voor particuliere en zakelijke klanten. Welk serviceniveau u ook kiest, wij zorgen dat alles perfect is geregeld.
Particuliere retourservice
Particulieren zien retourzendingen vaak als extra gedoe. Daarom maken wij het hen graag gemakkelijk. Met zo’n 6.800 DHL ServicePoints in de Benelux heeft uw klant altijd een plek in de buurt waar hij z’n retour kan binnenbrengen. Het retourlabel-beleid bepaalt u: meezenden met de bestelling, nazenden via e-mail of online aanvragen door klanten.
Zakelijke retourservice
Ook voor uw zakelijke klanten in de Benelux houden we het retourproces graag zo simpel mogelijk. Daarom kunt u via My DHL Portal of onze klantendienst eenvoudig zelf afhaalopdrachten inplannen. Ook hier bepaalt u zelf het retourlabel-beleid: meezenden met de bestelling, nazenden via de e-mail of online aanvragen door de klant.
Internationale retouren
Retouren vanuit het buitenland
Ook voor uw particuliere klanten in het buitenland biedt DHL eCommerce een handige retourservice aan. Dankzij ons uitgebreide Europese netwerk met meer dan 100.000 DHL ServicePoints is er altijd wel een retourlocatie in de buurt van de ontvanger.