In de snel veranderende wereld van e-commerce is het essentieel om op de hoogte te blijven van de nieuwste trends en verwachtingen van online consumenten. Om uw bedrijf inzicht te geven in wat consumenten in 2024 verwachten van online retailers, hebben we 12.000 shoppers uit 24 landen ondervraagd. Deze resultaten hebben we gebundeld in 4 rapporten:
- E-commerce Trends Report
Ontdek wat ervoor zorgt dat online shoppers vandaag op 'nu kopen' klikken en waarom ze hun winkelmandje verlaten.
- Online Purchasing Behavior Report
Ontdek welke factoren online shoppers het meest beïnvloeden – van duurzaamheid tot sociale media – en het belang van bezorgopties.
- Delivery & Returns Report
Ontdek de bezorg- en retouropties die online shoppers het meest waarderen – van levering op de volgende dag tot end-to-end tracking, en ontdek hoe populair afhaalpunten wereldwijd worden.
- Cross-Border Buying report
Ontdek waarom online shoppers in het buitenland kopen.
DHL eCommerce biedt toonaangevende oplossingen voor zowel nationale als internationale pakket- en palletbezorging en retourzendingen. We vereenvoudigen crossborder e-commerce en ondersteunen de groei van uw bedrijf. Of u nu verkoopt via verschillende marktplaatsen, uw eigen e-commerce website, sociale platforms, of actief bent in B2B-verzendingen – DHL eCommerce staat voor u klaar.