Bezorging zelf in de hand
Uw klanten 'in control'
Uw klanten kopen meer én vaker bij u, als ze zelf kunnen bepalen waar en wanneer ze hun bestelling ontvangen. Bovendien willen ze een snelle bezorging, waarbij ze kunnen aangeven waar en wanneer ze hun bestelling willen ontvangen.
Verhoog uw conversie
Handige afleveropties voor consumenten
Met een vol winkelmandje naar de kassa? Mooi. Toch maakt twee op de drie online shoppers z’n bestelling niet af als er onvoldoende afleveropties worden aangeboden.
Met onze alles-in-één pakketservice geeft u uw particuliere klanten een ruime keuze aan afleveropties en dus een completere dienstverlening. Zo voorkomt u dat ze afhaken en kunt u rekenen op meer omzet.
Met één klik in uw webshop kiezen uw klanten of ze hun pakket thuis willen ontvangen of liever ophalen in een DHL ServicePoint. En als ze kiezen voor een thuislevering, wanneer hen dat dan het beste uitkomt: overdag, ’s avonds of op zaterdag? Levering aan huis niet gelukt? Dan plannen uw ontvangers eenvoudig zelf een nieuw aflevermoment in. Of ze gaan hun pakje ophalen in het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Daarnaast kunt u als verzender nog extra afleveropties instellen, zoals handtekening bij ontvangst, verzekering of ‘niet bij buren leveren’.
Zakelijk bezorggemak
Afleveropties voor zakelijke klanten
Ook voor uw zendingen aan zakelijke klanten bieden we meerdere afleveropties. Standaard leveren we van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur. Heeft uw zending haast? Dan kunt u binnen de Benelux ook kiezen voor een snelle levering vóór 12.00 uur. En natuurlijk kan uw ontvanger zijn zending ook zelf afhalen op één van onze DHL RegioHubs in de Benelux.
Voor pakketten naar zakelijke adressen in Nederland kunt u ook kiezen voor een levering op zaterdagvoormiddag. En uw europallets ruilen we binnen de Benelux graag voor u om. We leveren zelfs op bouwplaatsen. Uniek, want de meeste vervoerders leveren niet op plekken zonder officieel adres.
Bouwplaatslevering
Het bouwterrein waar u die pallets op afstuurt, heeft misschien nog geen adres of postcode. Geen probleem voor DHL eCommerce. Als het nodig is, nemen we contact op met de ontvanger. Zo verloopt de overdracht altijd vlekkeloos. Deze dienst is gratis, en uniek in de Benelux.